افشای جزئیات جدید از گوگل پیکسل 7 پرو؛ نمایشگر روشن‌تر و نسل جدید تراشه تنسور


چند نمونه اولیه در ماه های اخیر پیکسل 7 و 7 Prog از شرکت گوگل آنها رفتند، اما شرکت آنها را ردیابی کرد و آنها را مسدود کرد تا مشخصات کامل آنها قبل از انتشار لو نرود. با این تفاسیر به نظر می رسد یکی از این مدل ها همچنان حاوی اطلاعات جدیدی برای ماست.

ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از صاحبان این نمونه های اولیه ممنوعه تصمیم گرفت با مدیر گروه خبری ملاقات کند. اخبار گوگل که در کابل تماس. سپس این گروه توانست اطلاعاتی را از این تلفن استفاده نشده با داده های محدودی مانند ورودی تولید شده برای بوت شدن گوشی با کد بوت لودر استخراج کند.

مشخصات تراشه 7 Pro Pixel Tensor

لازم به ذکر است که در حال حاضر به احتمال زیاد اولین جزئیات در مورد هسته های استفاده شده در تراشه در دسترس است GS201 ما یک پیکسل 7 پرو داریم. به گفته منبع، نسل دوم این تراشه تانسور شاید مانند نسل قبل از طراحی استفاده کنید 2 + 2 + 4 من ادامه خواهم داد.

شامل طراحی است 4 هسته نظم کم چیزهای ساده، 2 هسته متوسط ​​و 2 هسته قدرتمند برای کارهای سنگین.

بسته به گروه، جزئیات تراشه های میان رده یا رده بالا در حال حاضر در دسترس هستند موتور 2 در حال حاضر وجود ندارد، اما طبق برخی از اطلاعات ثبت شده هنگام روشن شدن تلفن، هسته پایین تراشه پیکسل 7 پرو یکسان به نظر می رسد. Cortex A55 بودن است.

مشخصات جدید پیکسل 7 پرو

از سوی دیگر، طبق یافته‌های این تیم، پیکسل 7 پرو احتمالاً دارای قابلیت لمس تراشه است. Cirrus Logic CS40L26 به نسل جدیدی از همان تراشه استفاده شده در آن مجهز خواهد شد پیکسل 6 پرو او هست. همچنین سخت افزار STMicroelectronics ST54K NFC همچنین جای خود را به مدل ساده تری می دهد ST21NFC داده هایی که شما کم دارید UWB بدیهی است که ویژگی UWB قرار است توسط اجزای دیگر ارائه شود.

این گروه همچنین ادعا می کند که Pixel 7 Pro یک پنل نمایش معمولی است سامسونگ S6E3HC4 نسل جدیدی از پنل مورد استفاده در پیکسل 6 پرو است. آخرین مورد مشاهده شده نیز به دلیل حداکثر روشنایی این گوشی است که به نظر می رسد مقدار آن باشد 800 نیت سال گذشته به میزان 1000 نیت یک مثبت.

به طور کلی، این مشخصات ممکن است برای طرفداران سرسخت گوگل جذاب باشد، اما هنوز نمی‌گویند پیکسل 7 پرو در دنیای واقعی چگونه عمل خواهد کرد. علاوه بر این موارد، تلفن چک شده هنوز «نمونه اولیهدر نظر گرفته شده و هنوز هم قدرت تغییر دارد.