چرا بهتر است از Sso بومی و ایرانی استفاده کنیم؟

فهرست مطالب

پلتفرم های ایرانی محدودیتی برای راهاندازی استارت اپها وجود ندارد و در هر حوزهای میتوانند وارد شوند؛ کافیست خدمات و محصولات را به سبک دیگری ارائه کنند یا یک خدمت جدید ارائه دهند. استفاده از توان نیروهای متخصص در قالب خدمت سربازی نیز یکی دیگر از این خدمات در شرکتهای دانش بنیان است. : مدل دیگر تشخیص تقلب است. : این متد با فرستادن نصبهای بیشماری از یک آیپی تقلب میکند که قابل تشخیص است. روشهای گوناگون تقلب در این حوزه وجود دارد که توسط ادتریس قابل تشخیص است. این تفکیک امکانیست که در ادتریس به صاحبان اپلیکیشن ارائه میشود. کمپانی ها می توانند کاربران زیادی برای اپلیکیشن های خود داشته باشند چرا که هر کاربری با هر تلفن هوشمندی که دارد می تواند از اپلیکیشن طراحی شده کمپانی استفاده کند. پلتفرم مجموعهای از فناوریها است که به عنوان پایهای برای توسعه سایر برنامهها و فرآیندها استفاده میشود. پلتفرم ها برای محقق کردن این تبادل، شبکه ای بزرگ و مقیاس پذیر ایجاد می کنند که متشکل از کاربرها، و منابعی است که باید در موقع نیاز در دسترس باشند.

استارت آپ بومی میدان سرخ مراحل ساخت خود را طی میکند و زمان نمایش آن هنوز مشخص نیست اما اینطور که پیگیریهای ما نشان میدهد این سریال تا پایان سال جاری یا در اوایل سال آینده مراحل پخش خود را آغاز خواهد کرد. ادتریس یکی از شرکتهای تازه نفس در این حوزه است که به بازار ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومانی اتریبیشون (بر اساس تخمینهای اولیه) ایران ورود کرده است. در واقع این سند، صفحهای نیست که یکبار نوشته شود و بعد هم وارد سطل زباله شود. این شرکت ها موجب رونق و شکوفایی هستند و قطعا باعث پیشرفت دانش کشور می شوند.اکنون ممکن است در مورد این شرکت سوال های زیادی در ذهن داشته باشید. علاوه بر این به منظور مشاهده مجدد جلسات برگزار شده در بستر زوم، میتوان آنها را ضبط کرد. به طور کلی شرایط الان استارت آپ را سنجیده اما نگاهمان به آرمان ها و اهداف بلند باشد که آیا هدف از ایجاد این استارت آپ ایجاد یک بازار جهانی است و مطرح یا همین که نام استارت آپ ما در کشور معروف شد و به شهرت رسیدیم پیشرفتهای های ما نیز،به همین جا ختم می شود ؟ : از شاخصههای ادتریس این روش است که مدل آماری بازه کلیک تا نصب را بررسی میکند و در صورت مشاهده موردی خارج از این مدل آن را تشخیص میدهد.

فضای ابری ایرانی

بر اساس منابع غیر رسمی ماهانه تا ۱۰۰ هزار دلار صرف استفاده از پلتفرم ادجاست در ایران میشده است. از این ۲۰۰ میلیارد تومان در حدود ۵٪(قبل از افزایش نرخ ارز) تا ۲۵٪(پس از افزایش نرخ ارز) صرف استفاده از پلتفرمهایی مانند ادجاست میشده است. با این فرض تقریبا ۵۰٪ بازار تبلیغات آنلاین ایران(۲۰۰ میلیارد تومان) صرف بازاریابی اپلیکیشنها و نصب میشود. ادتریس با امکان تعریف دسترسی روی یک ترکر خاص برای مشاهده آمار و بهبود کمپین تبلیغاتی به پایش دقیق آنها کمک کرده و امکان تعریف لینک عمیق (Deep Link) را برای کاربران خود آنها فراهم کرده است. صاحبین اپلیکیشن به مدد این اتریبیوشنها به شناخت بهتری از کاربر و شبکههای تبلیغاتی SSO کارآمد میرسند. ادتریس با این ایده که واسطهای یا داوری مستقل میان صاحب اپلیکیشن و شبکه تبلیغاتی باشد شکل گرفته است. تمرکز بر مسیرهای جذب کاربر و پایش کمپینهای تبلیغاتی از نیازهای مبرم هر کسبوکاری است که میخواهد علاوه بر تلاش برای بهبود بودجه خود، بهترین بهره را از تبلیغات ببرد. مزایای کسب و کار پلتفرمی شامل این است که به شرکتها امکان میدهد تا درآمدهای پایدار و استقلال مالکیت را تجربه کنند، هزینههای راهاندازی و نگهداری را کاهش دهند و به سرعت به بازار جدید وارد شوند.

در یکی دیگر از بندهای بخش مالیات به قبول هزینههای راهاندازی و توسعه کسب و کار و سکوهای مشمول به عنوان «هزینه قابل قبول مالیاتی» اشاره شده وبلاگ هیراد است. پس از آن هم به عنوان مشاور کسب و کار و حتی راه اندازی اولیه کسبوکار برای هلدینگهای دیگر فعالیتهای گوناگونی کرده است. دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه این بازدید به نوآوری و ایدهای مبتکرانه در حوزه فیلمسازی و سینما توسط شرکت خلاق الهام فیلم اشاره کرد و گفت: با توجه به نو بودن این ایده مه ضمن خلق ارزش افزوده بالا منجر به کسب یک تکنولوژی برای کشور وسینمای ایران شده که ضمن انجام با کیفیت و سرعت بالای تولید فیلم در سینما و تلویزیون ایران منجر به کاهش هزینههای تولید فیلم برای یک تهیه کننده میشود. چندین بار ضرر و زیان به کسب و کارهای مجازی وارد شده و برخی از این گزارش ها حکایت از ضرر مالی چند ده هزار تومانی دارد. با استفاده از یک سامانه مشترک برای احراز هویت و مدیریت دسترسی ها، نیاز به تکرار عملیات مشابه در سامانه های مختلف از بین می رود و همین باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان برای کاربران و سازمان ها می شود. ​​ ​&;.