فال یکشنبه 28 نوامبر 2021



زنگ ماه

از خرید یا تصمیم گیری مهم بعد از ساعت 6 بعد از ظهر به وقت شیکاگو خودداری کنید. ماه در باکره است.

قوچ (21 مارس – 19 آوریل)

شما فعال هستید، به خصوص در گفتگو با دیگران. امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا با افرادی که متفاوت از شما هستند گفتگو را آغاز خواهید کرد. از بررسی ایده ها با افراد با پیشینه های مختلف لذت خواهید برد. میخواهید بیشتر بدانید؟

ثور (20 آوریل – 20 مه)

این روز خوبی برای کشف رابطه خود با ثروت دیگران است. این شامل بدهی هایی است که شما به اشتراک می گذارید، مانند دارایی مشترک و دارایی های مشترک. چگونه از این رابطه خارج می شوید؟ اوضاع چگونه به نظر می رسد؟ حقایق خود را دریافت کنید

جمینی (21 مه تا 20 ژوئن)

این روز هیجان انگیزی است زیرا نه تنها گفتگوهای زیادی با دیگران خواهید داشت، بلکه تا حدی به این دلیل اتفاق می افتد که افراد پرحرف را به سمت خود جذب خواهید کرد. آن را روز هفته بنامیم. “کاغذها و زباله ها را بردارید…”

سرطان (21 ژوئن تا 22 ژوئیه)

Ar با عطارد پوشانده شده است، که به شما یک ایده واضح و تمرکز قوی می دهد. این روز را برای کارهای اداری بسیار مناسب می کند. دست به دست شوید، این چیزها را بردارید، زیرا پیشرفت زیادی خواهید کرد.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

شما پر از ایده های خارق العاده و خلاقانه هستید. از هرگونه مشارکت در پروژه های هنری یا خلاقانه لذت ببرید. به ویژه هنگام صحبت با جوانان مؤثر خواهید بود. در واقع، گفتگوهای شما با دیگران ممکن است ناخواسته شما را به نوعی آموزش دهد. در مورد چیزی بیشتر یاد خواهید گرفت

باکره (23 اوت تا 22 سپتامبر)

امروز بحث های خانوادگی خواهد بود، به خصوص با یکی از والدین یا بستگان بزرگتر و آنها پر جنب و جوش خواهند بود. کامل: این روز عالی برای نشستن با شخص دیگری برای تصمیم گیری در مورد نحوه بازسازی خانه یا بهسازی خانه است.

Libra (23 سپتامبر تا 22 اکتبر)

بپذیریمش امروز خیلی حرف میزنی شما چیزی برای گفتن دارید، قصد دارید آن را بگویید. شما نشانه ای دقیق هستید و اغلب روابط بین رویدادها و موقعیت هایی را می بینید که دیگران از دست می دهند. شما قصد دارید به دیگران اطلاع دهید.

عقرب (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

ایده های پولساز خود را بنویسید زیرا در آتش هستید. Ar و Mercury در خانه درآمد شما ردیف شده است، بنابراین ذهن شما مملو از ایده هایی در مورد امور مالی، درآمد، جریان نقدی، همه چیز مربوط به دارایی شما است. کا چینگ!

قوس (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

هی پسر نمی توانستید روز بهتری را برای شروع کارهای جدید یا شروع پروژه های جدید انتخاب کنید زیرا انرژی و تمرکز لازم برای انجام این کار را دارید. علاوه بر این، از طریق پست یا شخصاً انگیزه می‌گیرید تا با دیگران تماس بگیرید و آنچه را که برای حل و فصل همه چیز لازم است انجام دهید. (چشمگیر.)

برج جدی (22 دسامبر تا 19 ژانویه)

این روز عالی برای انجام هر نوع تحقیقی است زیرا ذهن شما متمرکز و بسیار ساده است. همچنین، ممکن است به اطلاعات پشت صحنه یا هر چیزی که پنهان است و دسترسی به آن سخت است علاقه مند باشید. به همین دلیل است که می توانید پاسخ سوالات و راه حل های مشکل را بیابید.

دلو (20 ژانویه تا 18 فوریه)

این روز عالی برای نشستن با کسی است که ایده های خود را برای برنامه های آینده کنار بگذارید، زیرا نظر او به شما کمک می کند. آنچه می شنوید ممکن است باعث شود اهداف خود را کمی تغییر دهید. حتی اگر نظر خود را بیان می کنید، به برنامه های آینده خود فکر کنید.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

امروز بحث های پر جنب و جوشی با سرپرستان و سرپرستان، والدین، معلمان یا VIP شما برگزار خواهد شد. آنها حرفی برای گفتن دارند و شما هم همینطور. خوشبختانه شما آنقدر واضح و متمرکز بیان خواهید کرد که می نشینند و گوش می دهند. با این حال، عاقل باشید، به آنچه آنها می گویند گوش دهید.

اگر امروز تولد شماست

بازیگر زن مری الیزابت وینستد (1984) تولد شما را به اشتراک می گذارد. شما جاه طلب، با اعتماد به نفس و سخاوتمند هستید. بیشتر ماجراجو، خوش بین هستید. شما کاریزماتیک هستید و دیگران آن را دوست دارند. بسیاری از شما عشق زیادی به حیوانات دارید. امسال سال قدرتمندی برای شماست زیرا زمانی برای شناخت و شناخت است. شما می توانید ارتقاء، ارتقاء، شهرت یا جوایز دریافت کنید. مردم شما را تحسین خواهند کرد و به شما احترام خواهند گذاشت.