لباس دوشس در مقایسه با اولین لباس های گذشته


کیت میدلتون بیرون رفت تاپ گان: ماوریک فرش قرمز روز پنجشنبه در لندن در یکی از جسورانه‌ترین لباس‌هایی که خانواده سلطنتی تا به امروز در اولین نمایش فیلم بر تن کرده‌اند.

کیت به همراه همسرش پرنس ویلیام در این نمایش شرکت کرد زیرا برای خیریه فیلم و تلویزیون و به نمایندگی از هفتاد و پنجمین نمایش فیلم سلطنتی شرکت کرد.

پالایش از تاپ گان: ماوریک شاهد ملاقات کیت با مرد اصلی فیلم، تام کروز، بود که پس از این رویداد زمانی که از او فیلمبرداری شد که کیت را با دست از پله‌ها بالا می‌برد، در رسانه‌های اجتماعی اختلاف نظر داشت.

رویداد روز پنجشنبه هفتمین نمایش فیلمی را رقم زد که کیت به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی در آن حضور یافت و جسورانه ترین طرحی را که تا به حال به تن داشت، بر تن کرد.

دوشس با یک لباس شب مشکی که تا کف کف پوشیده بود، روی فرش قرمز راه رفت، با یک نوار سفید ساده که یقه را تشکیل می داد و شانه ها را در آغوش می گرفت، برای بغل کردن بدن بریده بود.

این لباس توسط یکی از طراحان مورد علاقه کیت، رولان مورت، ساخته شده بود که او در طول ازدواجش چندین بار از او استفاده کرد. Mouret همچنین یکی دیگر از طرفداران سلطنتی را در مگان مارکل خواهر شوهر کیت پیدا کرده است.

کیت میدلتون تاپ گان: ماوریک 2022
کیت میدلتون برای اولین نمایش Top Gun: Maverick در لندن، 19 مه 2022، یک لباس رولند مورت مشکی پوشیده است.
Neil Mockford / FilmMagic / Karwai Tang / WireImage

این، نیوزویک بررسی کنید که لباس کیت در سال 2022 با انتخاب‌های محافظه‌کارانه‌تر قبلی او چگونه است.

اسب جنگی، 8 ژانویه 2012.

کیت در اولین نمایش فیلم خود به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی، یک لباس مشکی تمپرلی لندن با آستین بلند پوشید. دوشس جدید کمبریج را همسرش ویلیام همراهی می کرد که به دلیل بارش باران در حالی که زوج در حال قدم زدن روی فرش قرمز بودند، مجبور شد برای جلوگیری از آسیب دیدن لباسش، چتری را روی او نگه دارد.

اولین نمایش اسب جنگی کیت میدلتون 2012
کیت میدلتون یک لباس شب توری مشکی از Temperley London در اولین نمایش The War Horse در 8 ژانویه 2012 پوشید.
تیم ویتبی / گتی ایماژ

گربه های آفریقایی، 25 آوریل 2012

ظاهری که کیت برای اولین نمایش فیلم خیریه انتخاب کرد گربه های آفریقایی به نفع او، سازمان تاسک در مقایسه با انتخاب فرش قرمز قبلی او بسیار محتاط است. این مراسم در طول روز برگزار شد، بنابراین لباس ساکت‌تری درخواست شد و دوشس لباس خاکستری کبوتری با آستین‌های 3/4 از طراح بریتانیایی متیو ویلیامسون را انتخاب کرد. دور یقه و سرآستین لباس با نخ های فیروزه ای و طلایی تزیین شده است که بدون اینکه بیش از حد خسته کننده به نظر برسند، زرق و برق را برجسته می کند.

کیت میدلتون گربه های آفریقایی 2012
کیت میدلتون لباس خاکستری کبوتری از متیو ویلیامسون برای نمایش گربه‌های آفریقایی ۲۰۱۲ در ۲۵ آوریل ۲۰۱۲ به تن کرد.
تصویر سمیر حسین / WireImage / Dave M. Benett / Getty

ماندلا: پیاده روی طولانی به سوی آزادی، 5 دسامبر 2013

در اولین نمایش ماندلا: پیاده روی طولانی به سوی آزادی در سال 2013، کیت رولند مورت (طراح 2022 او) را پوشید تاپ گان: ماوریک لباس مجلسی) دامن کرم رنگ با یقه بلند. این لباس یک بار دیگر ظاهری متواضعانه به فرش قرمز داشت و دوشس آن را به همان اندازه با دم اسبی و گردنبند معمولی مدل داد.

نمایش کیت میدلتون ماندلا 2013
کیت میدلتون در 5 دسامبر 2013 در اولین نمایش ماندلا: پیاده روی طولانی به سوی آزادی، لباس رولند مورت می پوشد.
دنی مارتیندیل / وایر ایمیج / دیو جی هوگان / گتی

اسپکتر، 26 اکتبر 2016

کیت که برای اولین بار با جیمز باند ظاهر شد، تصمیم گرفت مد خود را انتخاب کند. جنی پکهام برای خانواده سلطنتی یک لباس شب آبی زیبا با پارچه ابریشمی آبی روشن طراحی کرد که با فرش قرمز پررنگ برای عکس های شبانه چشمگیر تضاد داشت. کیت لباس خود را با گوشواره های لوستر فیروزه ای و یک کیف کلاچ کریستالی ست کرد.

کیت میدلتون اسپکتر 2015
کیت میدلتون برای اولین بار در 26 اکتبر 2015، لباس شب جنی پکهام آبی رنگ می پوشد.
Mike Marsland / WireImage / Karwai Tang / WireImage

گربه ای خیابانی به نام باب، 3 نوامبر 2016

سلف پرتره به یکی از محبوب ترین برندهای مد کیت تبدیل شده است و چندین بار با طرح های کلاسیک خود که با استفاده از خیاطی مردانه به عنوان پایه انجام شده است، به گذشته برمی گردد. در سال 2016، دوشس در اولین نمایش این فیلم شرکت کرد گربه ای به نام باب، در ارتباط با Action on Addiction خیریه کیت با آن درگیر است. او چندین بار یک لباس مجلسی سفید بلند با اندام هندسی و آستین بلند پوشیده است و به یکی از محبوب ترین طرح های این برند تبدیل شده است.

فیلم کیت میدلتون باب در سال 2016 اکران شد
کیت میدلتون در 3 نوامبر 2016 برای اولین بار در اولین نمایش فیلمش به نام گربه خیابانی به نام باب، لباس شب سلف پرتره می پوشد.
ریچارد پوهل / استخر WPA / گتی ایماژ / مکس مامبی / نیلی / گتی ایماژ

زمانی برای مردن وجود ندارد، 28 سپتامبر 2021

احتمالاً مشهورترین لباس کیت برای اولین بار تا به امروز، لباس شب کریستالی و طلایی جنی پکهام در اجرای سلطنتی خود بود. زمانی برای مردن نیست به طور گسترده توسط مطبوعات مد شناخته شده به عنوان ووگ لیاقت این را دارد که سکسی ترین دختر باند باشد.

کیت میدلتون زمانی برای مردن نیست 2021
کیت میدلتون در اولین نمایش No Time To Die، 28 سپتامبر 2021، لباس طلایی جنی پکهام می پوشد.
کریس جکسون / گتی ایماژ / گرت کاترمول / گتی ایماژ

برای اخبار و تفسیرهای بیشتر رویال، پادکست The Royal Report Newsweek را بررسی کنید:
کیت میدلتون اولین فیلم را بازی می کند
کیت میدلتون از زمان ازدواج با شاهزاده ویلیام در هفت اکران فیلم سلطنتی شرکت کرده است و لباسی که در آخرین حضور او پوشیده بود (تصویر، مرکز) خطرناک ترین لباس بود.
تیم ویتبی / گتی ایماژ / کاروای تانگ / وایر ایمیج / کریس جکسون / گتی ایماژ