مارجوری تیلور گرین بیل گیتس را به توطئه آبله میمون هل می دهد


مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده از جورجیا، یک نظریه توطئه را ترویج کرده است که بیل گیتس میلیاردر امیدوار است از شیوع آبله میمون “پول زیادی به دست آورد”.

در طول نسخه عصر پنجشنبه او در فیس بوک زنده MTG: زندهگرین اپیدمی کنونی آبله میمون را که شامل کمتر از 100 مورد در سرتاسر جهان است، بی‌اساس به هم مرتبط کرده است، از جمله حداقل یک مورد تایید شده در ماساچوست و یک مورد مشکوک در نیویورک، و گیتس، بنیانگذار مایکروسافت که اغلب به عنوان یک شخصیت اصلی ظاهر شده است. در مورد تئوری توطئه جناح راست

برای حمایت از این ارتباط، این نماینده مجلس یک کلیپ ویدیویی از مصاحبه نوامبر 2021 با گیتس با جرمی هانت، رئیس کمیته بهداشت و اجتماعی بریتانیا به اشتراک گذاشت. گیتس در این مصاحبه به آبله میمون اشاره ای نکرد، اما به دولت ها هشدار داد که باید برای همه گیری های آینده آماده شوند و از سازمان بهداشت جهانی (WHO) خواست سالانه یک میلیارد دلار برای تشکیل یک کارگروه مرتبط سرمایه گذاری کند.

مارجوری تیلور گرین بیل گیتس توطئه آبله میمون
مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه از جورجیا، پیشنهاد کرد که بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، امیدوار است که از یک بیماری جدید آبله میمون «پول زیادی به دست آورد». گرین در سمت چپ در طول جلسه دادگاه در آتلانتا، جورجیا در 22 آوریل 2022، در حالی که گیتس در سمت راست در طول یک رویداد در شهر نیویورک در 3 می 2022 نشان داده شده است.
چپ: جان بازیمور، راست: مایکل لوکسانو / گتی

گرین پس از پخش این کلیپ گفت: “بیل گیتس، من می خواهم به همه یادآوری کنم که او می خواهد گوشت تقلبی را در یک ظرف پتری پرورش دهد و از ما می خواهد که آب مدفوع بنوشیم.” بنابراین، نمی‌دانم چرا به بیل گیتس اجازه می‌دهیم در مورد تصمیمات سلامتی ما تصمیم بگیرد… من گوشت تقلبی او را از ظرف پتری او نمی‌نوشم و آب مدفوع او را نمی‌نوشم.»

او ادامه داد: “بیل گیتس بسیار نگران آبله میمون است، زیرا این چیزی است که ظاهراً می تواند با آن پول زیادی به دست آورد.” او و دیگر دوستانش. می دانید، تمام کمک کنندگان دموکرات، همین.

گرین در ادامه خاطرنشان کرد که دولت ایالات متحده اخیراً منابعی از واکسن آبله خریداری کرده است که می تواند برای جلوگیری از آبله و آبله میمون که ویروس های مرتبط هستند، استفاده شود. دولت این هفته از یک قرارداد موجود برای خرید 119 میلیون دلار از واکسن استفاده کرد.

با این حال، سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) روز جمعه به Axios گفت که این خرید “به رویدادهای خاصی مرتبط نبود” و در عوض “بخشی از یک تلاش استاندارد و مستمر آمادگی” برای پاسخ به “اورژانس احتمالی آبله” بود. “

گرین اصرار داشت که گیتس “می‌خواهد واکسن جدید به شما تزریق شود زیرا” کووید-19 پیر شده است و مردم با بازی واکسن “در بحبوحه همه‌گیری کنونی” تمام شده‌اند. او هشدار داد که رسانه‌ها و “آنها” “به طور نامحدود سعی می کرد با تصاویر “کودکان با همه اینها” مردم را “ترور” کند. [monkeypox] روی صورتشان».

گرین گفت: “و سپس آنها به شما خواهند گفت که باید ماسک بزنید زیرا اگر به صورت کسی نزدیک شوید و روی شما تف کنند، به این بیماری وحشتناک و وحشتناک یعنی آبله میمون مبتلا می شوید.” “اما نگران نباش… من می دانم که شما یک بالش دکتر فائوچی دارید که هر شب با آن می خوابید.”

او ادامه داد: ما باید بالش بیل گیتس شما را سفارش دهیم. او افزود: “شما باید یک بالش بدن بیل گیتس داشته باشید و می توانید هر شب او را در آغوش بگیرید.” “زیرا بیل گیتس روز را نجات خواهد داد.”

قبل از صحبت صریح در مورد گیتس، گرین به بینندگان اطلاع داد که «همه‌گیری‌ها در سال 2020 تبدیل به یک چیز نشده‌اند» و حدس می‌زند که «به نظر می‌رسد ممکن است یک بیماری همه‌گیر بوده باشند».

هفته خبر برای اظهار نظر با گیتس تماس گرفت.