شماره 23 فلوریدا هندلز تروی 84-45، شکست ناپذیر باقی می ماند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


گینزویل، فلوریدا (AP) – مایرون جونز و تایری اپلبی هر کدام 12 امتیاز به دست آوردند و شماره 23 در فلوریدا با پیروزی 84-45 مقابل تروی در روز یکشنبه بدون شکست ماند.

فلوریدا (6-0) 13 امتیاز اول مسابقه را به دست آورد و هرگز برتری دو رقمی خود را از دست نداد. کواسی ریوز دانشجوی سال اول در نیمه اول با یک پرش چرخشی وصل شد تا گیتورها را با برتری 49-20، بزرگترین برتری آنها در بازی، به ارمغان آورد.

کالین کاستلتون، گلزن برتر فلوریدا با 10 امتیاز، 8 ریباند و چند بلاک به پایان رسید.

تروی (4-3) که وارد بازی شد و در رده یازدهم کشور در توپ ربایی قرار گرفت، در مقابل فلوریدا موفق شد هشتم را به دست آورد. دوک دین با میانگین 13.3 امتیاز در تیراندازی 2 از 8 با 10 امتیاز از تروجان ها جلو افتاد. تروی 21 نوبت پر فروش را انجام داد.

فلاندروس فلمینگ از فلوریدا اولین شروع فصل خود را به جای براندون مک کیسیچ با 11 امتیاز انجام داد. مک کیسیچ در پیروزی روز چهارشنبه مقابل اوهایو از ناحیه همسترینگ آسیب دید و روز یکشنبه از روی نیمکت آمد و با 10 امتیاز به پایان رسید.

پیامدهای امتحان

فلوریدا در بازی قهرمانی روز چهارشنبه در فورت مایرز Tips-off در لانگ 3 اپلبی در تابستان 71-68 ایالت اوهایو را شکست داد. برد یکشنبه هفته 3-0 را برای Gators به ​​پایان رساند، که تقریباً مطمئناً با انتشار نظرسنجی بعدی AP 25 برتر در روز دوشنبه، در رتبه بندی صعود خواهند کرد.

تمام تصویر

تروی: مربی اسکات کراس روز چهارشنبه به دنبال دویست و پنجاهمین برد دوران حرفه ای خود خواهد بود.

فلوریدا: تصمیم مربی مایک وایت برای اصلاح لیست پخش خود از طریق پورتال نقل و انتقالات زودتر جواب می دهد. گیتورها بهترین شروع خود را در هفت فصل سفیدپوشان داشته اند.

فقط

تروی: چهارشنبه شب میزبان کالج Rust است.

فلوریدا: چهارشنبه شب در اوکلاهاما.

حق چاپ 2021 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، منتقل کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید