چهار مظنون در سرقت خانه دپو شناسایی شدند



مقامات چهار مظنون سرقت را در روز جمعه در یک انبار خانه در لیک وود شناسایی کردند.

اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس روز یکشنبه مظنونان را اورت لستورکیندل از هاثورن 22 ساله شناسایی کرد. و ساکنان لس آنجلس برنز جکسون، 20; شاون جونز، 19; و دانیل دی هیوز، 19 ساله.

به گفته مقامات، معاونان کلانتر پس از اینکه حدود هشت نفر حوالی ساعت 20 روز جمعه به انبار خانه یورش بردند و با پتک، قیچی، چکش و کلاغ به ارزش 400 دلار فرار کردند، در حال بررسی این سرقت هستند.

این چهار مرد بامداد روز شنبه در حین توقف ترافیک توسط پلیس بورلی هیلز دستگیر شدند. مقامات گفتند که افسران ابزار جدیدی را در خودرو پیدا کردند، احتمالاً از Home Depot. توقف ترافیک بیش از 30 مایلی از فروشگاه Lakewood رخ داد.

مقامات گفتند که لستورکیندل، جکسون و جونز به جای وثیقه 20000 دلاری بازداشت شدند و باید روز سه شنبه در دادگاه بلفلاور پرداخت شوند. دی هیوز قبل از رزرو تحت درمان پزشکی قرار گرفت.

بر اساس بیانیه کلانتر، نمایندگان همچنان در جستجوی چندین مظنون دیگر دخیل در این سرقت هستند.

حادثه Home Depot یکی از سیل سرقت‌های به اصطلاح بلیتز بود که در هفته گذشته در سراسر لس آنجلس رخ داد – چندین مورد از آنها در جمعه سیاه، یکی از شلوغ‌ترین روزهای خرید سال.

اداره پلیس لس آنجلس جمعه شب پس از یک رشته سرقت در منطقه در اوایل عصر، از جمله حادثه ای که در آن حداقل 10 مرد وارد فروشگاهی در 130 S. La Brea Ave شدند، یک هشدار تاکتیکی در سطح شهر صادر کرد. به گفته مایک لوپز، مقام لس آنجلس، کارکنان دزدی شدند، کارمندان زمین را هل دادند و فرار کردند.

در اوایل این هفته، گروه‌های سازمان‌یافته به خرده‌فروشی‌های لوکس – از جمله یک Nordstrom در مرکز خرید گروو و چندین فروشگاه در مرکز بورلی در منطقه بورلی گروو – یورش بردند و با هزاران دلار کالا فرار کردند.

حلقه های فلش ماب نیز به فروشگاه های لوکس در منطقه خلیج سانفرانسیسکو راه یافته است.